logo








Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Login


2 Pages<12
maik Offline
#11 Posted : Tuesday, August 3, 2010 7:03:10 AM(UTC)
maik

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 6/23/2010(UTC)
Posts: 72
Location: αθηναι

Thanks: 3 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)

Ευχαριστώ για της απάντησης σας στο θέμα είναι πολλή χρήσιμες η συμβουλές . Με βοηθά να βλέπω τα αρνητικά και τα θετικά στη κάθε περίπτωση της εφαρμογής

Ακόμα λύση που να με ικανοποιεί δεν έχω βρει ψάχνω και με την βοήθεια την δικιά σας πιστεύω θα είναι πολλή καλύτεροι ιδέα και τελικά η υλοποιήσει

johnnys Offline
#12 Posted : Thursday, September 9, 2010 3:21:46 PM(UTC)
johnnys

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/1/2010(UTC)
Posts: 50
Location: athens

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)

SV1EDY wrote:

Φιλε Maik

Νομιζω οτι η μετατροπη της πρεσσας σε πνευματικη με εμβολο αερα δεν ειναι καλη ιδέα .

Ενα εμβολο εχει τα εξης προβληματα

α) Μεγαλο κοστος (εχει παρατηρησει κανεις οτι ολα τα υλικα του αερα εχουν παει 300% επανω !!!)

β) Μεγαλη μετατροπη στην πρεσσα και εαν καποτε θες να την αλλαξεις δεν ειναι σιγουρο οτι μπορεις να κρατησεις  την μετατροπη και να την βαλεις σε αλλη πρεσσα

γ) Χρειαζεσαι κομπρεσσερ και χρειαζεσαι και αερα αρα θες χρονο να γεμισει αερα το καζανι , πραγμα ενοχλητικο εαν θες κατι βιαστικο .

δ) Το χειροτερο  !!! Το εμβολο αερα εχει μεγαλη ταχυτητα , ολεθριο σε τοσο μικρη πρεσσα , σκεψου να βρισκονται τα δαχτυλα σου απο κατω και να πατηθει το αεροπενταλ .

Κατα την γνωμη μου ενας μειωτηρας ειναι οτι καλυτερο , τον αγοραζεις ετοιμο , τον προσαρμοζεις πανευκολα με χιλιους τροπους , με κοπλερ, με γραναζι με οτι τροπο θες .

Εχει αργη ταχυτητα και εαν παει κατι στραβα προλαβαινεις να τραβηξεις το χερι σου .

Μπορεις να βαλεις ευκολα δυο διακοπτες εν σειρα που εαν δεν πατηθουν και οι δυο να μην παιρνει μπρος το μοτερ , αυτο γινεται με 5 ευρο , στον αερα το ιδιο θελει δυο αεροδιακοπτες με κοστος 100 ευρω

Εαν δεν εχεις ρευμα γυρναει σε χειροκινητο αμεσως.

Το συστημα ειναι γενικα απλο , αυτο που δεν μας ειπες ειναι εαν θες συνεχη κινηση δηλαδη ποσους χρονους εχει η κατεργασια ?

Πατας μια κατεβαινει το εμβολο κοβει επιστρεφει και τελειωσες η ειναι σε συνεχη κυκλο και μεχρι να ανεβει το εμβολο εσυ εχεις επανατοποθετησει και ξανα νεος κυκλος αμεσως συνεχως  ?

Παντως ο μειωτηρας ειναι οτι καλυτερο νομιζω

Φιλικα

Αποστολος

 

Αγαπητε θα διαφωνησω μαζι σου ,μιας και απο  τα λεγομενα σου διακρινω (καλοπροαιρετα) μια σχετικη "ιμιμαθεια"ως προς τα πνευματικα συστηματα.

α)Με τη προηποθεση οτι εχει καποιο κομπρεσσερ αερος στο χωρο του,η λυση του να το κανει πνευματικο ειναι πολυ πιο απλη (σαν κατασκευη),και με λιγοτερο κοστος απο το να το κανει με ηλεκρομειωτηρα.Ενα εμβολο αερος στη προκειμενη 50D x80L,με μια 5οδη ηλεκροβαλβιδα αερος και λιγο σωληνακη,κοστιζει αρκετα λιγοτερο απο ενα ηλεκρομειωτηρα (αναλογης ιπποδυναμης που θα χρειαστει), με φρενο ,συν ρελιε κτλ.

β)Και στις 2 περιπτωσεις δεν ειναι μεγαλη η μετατροπη που υποκειτε το πρεσακι ,θα μπορει να "επαναφερει"ανα πασα στιγμη στην προηγουμενη κατασταση.(θα αναφερω παρακατω τον τροπο που μπορει να το κανει με την εκαστοτε λυση)

γ)βλεπε α),επισης τα κομπρεσσερ αερος εχουν σταθερη πιεση σε bar,δεν χρειαζετε να περιμενεις τιποτα!ασχετος αν γεμιζει.

δ)Εδω ειναι που εισαι εντελως λαθος , Φυσικα στα πνευτικα συστηματα μπορεις να ρυθμισεις την ταχυτητα του εμβολου,κ σε πολυ μεγαλυτερο ευρος (απο το να πηγαινει σφαιρα ,μεχρι να κινητε με μηδενικη ταχυτητα),κ με πολυ πιο ευκολο οικονομικο και ευελικτο τροπο (βαζοντας μονο ενα στραγγαλιστακι αερος 10Ε).Στη περιπτωση του ηλεκρομειωτηρα θα πρεπει να υπολογισεις τις στροφες και αν χρειαστει μετα καποια αλλαγη στη ταχυτητα τοτε εαν δεν υπαρχει ενδιαμεση μεταδοση,ωστε να αλλαξεις γραναζωμα(η δεν ειναι πλανητικος ο μειωτηρας...,η λυση του inventer ειναι μονοδρομος ,το οποιο στοιχηζει...

Επισης αυτο που λες για τα μπουτονς σε σειρα για ασφαλεια,στα πνευματικα υπαρχουν οι αεροβαλβιδες ,οι ποδοβαλβιδες,οι μπουτονβαλβιδες και ενα σωρο,μεσα σ'αυτες και οι ηλεκροβαλβιδες.Κανοντας το με ηλεκροβαλβιδα (αναφερω παραπανω),εχεις τη δυνατοτητα για καθε λογης ηλεκρικη ευελιξια -ασφαλεια με μπουτονς κτλ!!

Γενικα τωρα οσο αναφορα την κατασκευη πιο απλη ,πιο ευελικτη ,και πιο οικονομικη λυση ειναι αυτη του να το κανει με πνευματικο τροπο.

Τροποι κυριως 2 ,

1)Προσαρμοζοντας στο πρεσακι ενα γραναζι(μοντουλ απο 3 και πανω!!)και στο εμβολο αερος (το οποιο θα χει υπολογιστει η διαδρομη )εναν οδοντωτο κανονα.Μετατρεποντας τη ευθυγραμη κινηση σε περιστροφηκη καποιον μοιρων ,μετα απο υπολογισμο γραναζωματος.

2)Προσαρμοζοντας στο πρεσακι στο μοχλο του μετα απο καποια αποσταση απο το κεντρο περιστροφης του μοχλου (για μοχλοβραχιονα)μια αρθρωση και εκει συνδεοντας το εμβολο αερος.

Στην περιπτωση του ηλεκτρομειωτηρα τα πραγματα ειναι λιγο πιο συνθετα μια και εκει υπαρχουν αρκετοι τροποι ο καλυτερος και ασφαλεστερος... ειναι να γινει με στροφαλο ετσι δεν χρειαζεσε κυκλωμα αντιστροφης με 2 ρελιε,η διαδρομη θα ειναι "κλειδομενη"ασφαλεστερη και ρυθμισιμη εαν ο στροφαλος που φτιαξεις εχει δυνατοτητα αλλαγης του κεντρου του κομβιου.

Οπως και να χει με ηλεκρομειωτηρα το κοστος θα ειναι παραπανω ,απο τον ηλεκρομειωτηρα (ο οποιος θα πρεπει να ειναι με φρενο για να σταματαει ακριβως εκει που πρεπει,στο ΑΝΣ πχ...),και επισης πιστευω εχει περισσοτερο μηχανουργειο.

Τελος οοοολα αυτα ισχυουν στη περιπτωση που οπως μας λες η δυναμη ειναι που χρειζετε για να κοψει το πρεσακι ειναι μονο 10 κιλα!!

Αν εχεις πολυ μεγαλες δυναμεις τοτε αποριπτεις τον αερα κυριως ,και στεφεσε στα υδραυλικα,ελπιζω να υπολογισες σωστα τις δυναμεις!

 

 

 

 

johnnys Offline
#13 Posted : Thursday, September 9, 2010 4:46:41 PM(UTC)
johnnys

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 4/1/2010(UTC)
Posts: 50
Location: athens

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)

Ειδου μερικα προχειρα σχεδια (με εντελως τυχαια τα μεγεθοι),τα οποια περιγραφουν τους τροπους που γραφω παραπανω

Με πνευματικο τροπο

1)

2)

Mε ηλεκρομειωτηρα

1)

Edited by user Thursday, September 9, 2010 4:52:36 PM(UTC)  | Reason: Not specified

 1 user thanked johnnys for this useful post.
_3D_ on 9/12/2010(UTC)
_3D_ Offline
#14 Posted : Sunday, September 12, 2010 12:16:26 AM(UTC)
_3D_

Rank: Gooroo

Groups: Moderator
Joined: 11/2/2008(UTC)
Posts: 762
Man
Location: Θεσσαλονίκη

Thanks: 15 times
Was thanked: 10 time(s) in 10 post(s)
Επειδή βραχυ-μεσοπρόθεσμα με βλέπω να με ενδιαφέρει κάτι παρόμοιο, σκέφτομαι έναν συνδυασμό του 1 και του 3. Δλδ παραμένουν τα γρανάζια στην πρέσα και η παλινδρομική κίνηση να δίνεται από μοτέρ όπως στο 3. Κάτι σαν το αντίστροφο της ατμομηχανής.

Πολύ χρήσιμα τα σχέδιά σου Johnny.
Αστέριος - http://blast-hobbies.zymichost.com

"Ήφαιστος 1000" είναι ο κάμινός μου.
maik Offline
#15 Posted : Sunday, September 12, 2010 9:09:04 AM(UTC)
maik

Rank: Member

Groups: Member
Joined: 6/23/2010(UTC)
Posts: 72
Location: αθηναι

Thanks: 3 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)

johnnys wrote:

SV1EDY wrote:

Φιλε Maik

Νομιζω οτι η μετατροπη της πρεσσας σε πνευματικη με εμβολο αερα δεν ειναι καλη ιδέα .

Ενα εμβολο εχει τα εξης προβληματα

α) Μεγαλο κοστος (εχει παρατηρησει κανεις οτι ολα τα υλικα του αερα εχουν παει 300% επανω !!!)

β) Μεγαλη μετατροπη στην πρεσσα και εαν καποτε θες να την αλλαξεις δεν ειναι σιγουρο οτι μπορεις να κρατησεις  την μετατροπη και να την βαλεις σε αλλη πρεσσα

γ) Χρειαζεσαι κομπρεσσερ και χρειαζεσαι και αερα αρα θες χρονο να γεμισει αερα το καζανι , πραγμα ενοχλητικο εαν θες κατι βιαστικο .

δ) Το χειροτερο  !!! Το εμβολο αερα εχει μεγαλη ταχυτητα , ολεθριο σε τοσο μικρη πρεσσα , σκεψου να βρισκονται τα δαχτυλα σου απο κατω και να πατηθει το αεροπενταλ .

Κατα την γνωμη μου ενας μειωτηρας ειναι οτι καλυτερο , τον αγοραζεις ετοιμο , τον προσαρμοζεις πανευκολα με χιλιους τροπους , με κοπλερ, με γραναζι με οτι τροπο θες .

Εχει αργη ταχυτητα και εαν παει κατι στραβα προλαβαινεις να τραβηξεις το χερι σου .

Μπορεις να βαλεις ευκολα δυο διακοπτες εν σειρα που εαν δεν πατηθουν και οι δυο να μην παιρνει μπρος το μοτερ , αυτο γινεται με 5 ευρο , στον αερα το ιδιο θελει δυο αεροδιακοπτες με κοστος 100 ευρω

Εαν δεν εχεις ρευμα γυρναει σε χειροκινητο αμεσως.

Το συστημα ειναι γενικα απλο , αυτο που δεν μας ειπες ειναι εαν θες συνεχη κινηση δηλαδη ποσους χρονους εχει η κατεργασια ?

Πατας μια κατεβαινει το εμβολο κοβει επιστρεφει και τελειωσες η ειναι σε συνεχη κυκλο και μεχρι να ανεβει το εμβολο εσυ εχεις επανατοποθετησει και ξανα νεος κυκλος αμεσως συνεχως  ?

Παντως ο μειωτηρας ειναι οτι καλυτερο νομιζω

Φιλικα

Αποστολος

 

Αγαπητε θα διαφωνησω μαζι σου ,μιας και απο  τα λεγομενα σου διακρινω (καλοπροαιρετα) μια σχετικη "ιμιμαθεια"ως προς τα πνευματικα συστηματα.

α)Με τη προηποθεση οτι εχει καποιο κομπρεσσερ αερος στο χωρο του,η λυση του να το κανει πνευματικο ειναι πολυ πιο απλη (σαν κατασκευη),και με λιγοτερο κοστος απο το να το κανει με ηλεκρομειωτηρα.Ενα εμβολο αερος στη προκειμενη 50D x80L,με μια 5οδη ηλεκροβαλβιδα αερος και λιγο σωληνακη,κοστιζει αρκετα λιγοτερο απο ενα ηλεκρομειωτηρα (αναλογης ιπποδυναμης που θα χρειαστει), με φρενο ,συν ρελιε κτλ.

β)Και στις 2 περιπτωσεις δεν ειναι μεγαλη η μετατροπη που υποκειτε το πρεσακι ,θα μπορει να "επαναφερει"ανα πασα στιγμη στην προηγουμενη κατασταση.(θα αναφερω παρακατω τον τροπο που μπορει να το κανει με την εκαστοτε λυση)

γ)βλεπε α),επισης τα κομπρεσσερ αερος εχουν σταθερη πιεση σε bar,δεν χρειαζετε να περιμενεις τιποτα!ασχετος αν γεμιζει.

δ)Εδω ειναι που εισαι εντελως λαθος , Φυσικα στα πνευτικα συστηματα μπορεις να ρυθμισεις την ταχυτητα του εμβολου,κ σε πολυ μεγαλυτερο ευρος (απο το να πηγαινει σφαιρα ,μεχρι να κινητε με μηδενικη ταχυτητα),κ με πολυ πιο ευκολο οικονομικο και ευελικτο τροπο (βαζοντας μονο ενα στραγγαλιστακι αερος 10Ε).Στη περιπτωση του ηλεκρομειωτηρα θα πρεπει να υπολογισεις τις στροφες και αν χρειαστει μετα καποια αλλαγη στη ταχυτητα τοτε εαν δεν υπαρχει ενδιαμεση μεταδοση,ωστε να αλλαξεις γραναζωμα(η δεν ειναι πλανητικος ο μειωτηρας...,η λυση του inventer ειναι μονοδρομος ,το οποιο στοιχηζει...

Επισης αυτο που λες για τα μπουτονς σε σειρα για ασφαλεια,στα πνευματικα υπαρχουν οι αεροβαλβιδες ,οι ποδοβαλβιδες,οι μπουτονβαλβιδες και ενα σωρο,μεσα σ'αυτες και οι ηλεκροβαλβιδες.Κανοντας το με ηλεκροβαλβιδα (αναφερω παραπανω),εχεις τη δυνατοτητα για καθε λογης ηλεκρικη ευελιξια -ασφαλεια με μπουτονς κτλ!!

Γενικα τωρα οσο αναφορα την κατασκευη πιο απλη ,πιο ευελικτη ,και πιο οικονομικη λυση ειναι αυτη του να το κανει με πνευματικο τροπο.

Τροποι κυριως 2 ,

1)Προσαρμοζοντας στο πρεσακι ενα γραναζι(μοντουλ απο 3 και πανω!!)και στο εμβολο αερος (το οποιο θα χει υπολογιστει η διαδρομη )εναν οδοντωτο κανονα.Μετατρεποντας τη ευθυγραμη κινηση σε περιστροφηκη καποιον μοιρων ,μετα απο υπολογισμο γραναζωματος.

2)Προσαρμοζοντας στο πρεσακι στο μοχλο του μετα απο καποια αποσταση απο το κεντρο περιστροφης του μοχλου (για μοχλοβραχιονα)μια αρθρωση και εκει συνδεοντας το εμβολο αερος.

Στην περιπτωση του ηλεκτρομειωτηρα τα πραγματα ειναι λιγο πιο συνθετα μια και εκει υπαρχουν αρκετοι τροποι ο καλυτερος και ασφαλεστερος... ειναι να γινει με στροφαλο ετσι δεν χρειαζεσε κυκλωμα αντιστροφης με 2 ρελιε,η διαδρομη θα ειναι "κλειδομενη"ασφαλεστερη και ρυθμισιμη εαν ο στροφαλος που φτιαξεις εχει δυνατοτητα αλλαγης του κεντρου του κομβιου.

Οπως και να χει με ηλεκρομειωτηρα το κοστος θα ειναι παραπανω ,απο τον ηλεκρομειωτηρα (ο οποιος θα πρεπει να ειναι με φρενο για να σταματαει ακριβως εκει που πρεπει,στο ΑΝΣ πχ...),και επισης πιστευω εχει περισσοτερο μηχανουργειο.

Τελος οοοολα αυτα ισχυουν στη περιπτωση που οπως μας λες η δυναμη ειναι που χρειζετε για να κοψει το πρεσακι ειναι μονο 10 κιλα!!

Αν εχεις πολυ μεγαλες δυναμεις τοτε αποριπτεις τον αερα κυριως ,και στεφεσε στα υδραυλικα,ελπιζω να υπολογισες σωστα τις δυναμεις!

 

 

 

 

 

Ευχαριστώ jonny αυτή η ανάλυση του θέματος είναι τέλεια με τα σχέδια, Πιστεύω και σε άλλους φίλους να δόση λύσει το παράδειγμα  σου όπως και σε μένα

Users browsing this topic
Guest
2 Pages<12
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2014, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.819 seconds.